Vid köp inuti iTravsystem PRO

Jag har märkt att vissa köp inuti iTravsystem PRO inte slutförs korrekt. Det kan till exempel hända när du som användare uppmanas bekräfta dina betaluppgifter hos Apple.

Om du har gjort ett köp inuti iTravsystem PRO och pengarna har dragits från ditt konto, men du har inte fått förlängd prenumeration i programmet, gör följande:

1. Klicka på ”Hantera prenumeration”
2. Klicka en gång till på köp-knappen för de antalet månader du köpt
3. Logga in med ditt Apple-ID
4. En ruta ger dig möjlighet att återställa tidigare köp
5. När ditt köp är återställt uppdateras prenumerationstiden

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>